Muzeum Auschwitz - Wyszukiwarka transportów

Tue, 5 August 2014 Oprogramowanie pozwalające na odnajdywanie więźniów przetransportowanych do Auschwitz. Podaje informacje o numerze transportu, jego dacie, a także dokładne dane więźnia (jeśli są dostępne). Moje oprogramowanie w tym przypadku zastąpiło starą wersję działającego już interfejsu o mniejszych możliwościach. Wspiera wiele języków, obsługiwane jest przez dotyk, działa zaraz obok konsoli z "Pomieszczeniem 3D".

Prototyp systemu informacyjnego dla Stadionu Narodowego (nie wykorzystany)

Fri, 6 December 2013 Prezentacja prototypu wewnętrznego systemu informacyjnego dla Stadionu Narodowego działającego na zasadzie "Kiosku", który miał ułatwiać orientację w obiekcie i wizualizować trasę do jakiegoś miejsca (np. McDonalds czy parking podziemny). Całość wykonana w oparciu o WebGL, bibliotekę three.js i jej autorskie rozszerzenia. Model Stadionu został zbudowany w oparciu o przerobiony przeze mnie projekt p. Filipa Michalowskiego (z którym się uprzednio skontaktowałem i którego serdecznie pozdrawiam!). Niestety, sprawa ucichła. Nie słyszałem też aby powstał jakikolwiek inny konkurencyjny system.

Muzeum Auschwitz - Wirtualne pomieszczenie 3D (odnajdywanie osób na ścianie)

Thu, 28 March 2013 Oprogramowanie pozwalające na odnajdywanie portretów osób na ścianie pokoju muzeum po nazwisku (blok francuski muzeum Auschwitz). Po wpisaniu w wyszukiwarkę części nazwiska i kliknięciu "Szukaj", oprogramowanie wskazuje miejsce na ścianie (na ścianach pomieszczenia znajduje się kilkaset portretów). Interfejs działa w kilku wersjach językowych. Został stworzony w roku 2013 r., w oparciu o technologię WebGL i bibliotekę three.js z własnymi rozszerzeniami. Rok 2015 przyniósł kilka aktualizacji, m.in. wielojęzyczność interfejsu, obsługę tłumaczeń.

Multimedialna prezentacja wideo dla muzeum Auschwitz

Mon, 8 October 2012 Oprogramowanie działa w trybie "kiosku" i umożliwia zwiedzającym odsłuchanie wybranych (dotykowo) fragmentów wywiadów z więźniami Auschwitz-Birkenau. Całość stworzona bardzo prosto, bo w oparciu o przenośną wersję przeglądarki Chrome, lokalną bazę danych znaczników czasowych fragmentów wypowiedzi (w postaci obiektu JSON) - to wszystko oprogramowane w HTML5 z JavaScript. Wideo odtwarzane jest za pomocą znacznika VIDEO.

Kreator Świadectw

Wed, 1 June 2005 Kreator Świadectw IV to rozbudowana aplikacja umożliwiająca szybkie wypisywanie, a następnie drukowanie na świadectwach przy użyciu domowej drukarki. Został stworzony, ponieważ inne programy nie oferowały potrzebnych opcji (np. nie umożliwiały dokładnego pozycjonowania każdej z linijek na wypadek gdyby wzór dokumentu się zmienił, lub (co się często zdarza) arkusz były nieco większy). Program posiada bazę danych osobowych, zawierającą wpisy wymagane do wypisania świadectwa, umożliwia tworzenie bazy ogólnych zwrotów i zdań przyspieszając tym samym cały proces redagowania opinii. Aplikacja jest chyba najbardziej rozbudowanym programem tego typu w Polsce - nie została ona jednak udostępniona, napisana na prywatne zamówienie.

Program Skinek

Sat, 27 March 2004 Program umożliwia dostosowanie obsługi i zachowania systemu do naszych upodobań przy pomocy bardzo łatwego w obsłudze interfejsu. Zawiera wiele opcji niedostępnych z poziomu interfejsu systemu. Pozwala włączać i wyłączać ukryte opcje w Windows 98 i 98SE. Szczerze polecam, ponieważ jest to chyba najbardziej rozbudowany w Polsce program w swojej dziedzinie. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zajrzyj na stronę programu - znajdziesz ją w serwisie LHP (jako jedną z jego podstron - dział Download lub dział Serwis\Podstrony).
Dzień dobry,
nazywam się Łukasz Wyporek. Projektuję i wykonuję dedykowane, duże serwisy internetowe, sklepy, programy użytkowe dla Windows, systemy wbudowane (mikrokontrolerowe). Tworzę również efekty specjalne i animacje dla potrzeb reklamy.
Na tej stronie przedstawiam Państwu czym się ostatnio zajmowałem.
Kontakt